Paashaas van de Landelijke Gilde Vlezenbeek op bezoek
De eerste dag na de paasvakantie kregen alle kleuters en leerlingen bezoek van de paashaas.
Uiteraard hoorden er daar ook heel wat paaseieren bij.
Wij willen ook langs deze weg de Landelijke Gilde van Vlezenbeek van harte bedanken voor de organisatie van dit héél fijn bezoek. De kinderen en het personeel van onze school genoten hier enorm van.











