Juf Aline en juf Mirthe sloten hun WO-thema af met het maken van fruitcreaties. De jongens en meisjes van het derde leerjaar ontworpen leuke diertjes, mannetjes en nog zoveel meer. Geniet mee van onze sfeerbeelden. Bedankt juf Aline en juf Mirthe voor deze leuke activiteit!